05 December 2019

Angka 18

ANGKA 18 ...


1. Makin popular angka 18

2. Saya pun suka angka 18 

3. Masa saya umur 18 pinggang saya saiz 18 tau

4. Masa umur 18 rambut saya lebat ada remos tinggi

5. Masa muda remaja umur 18 jerawat pun mula nak tumbuh

6. Masa umur 18 ada sket gatai nak ngorat awex

7. Masa umur 18 juga saya kuat berangan angan macam macam hal

8. Masa umur 18 saya masuk u bagi peringkat diploma

9. Masa umur 18 juga saya berpeluang memiliki basikal racing untuk kegunaan di kampus

10. Masa umur 18 juga saya memang aktif banyak tenaga

11. Masa umur 18 juga saya kuat makan maybe metabolisma agak tinggi agaknya

12. Masa umur 18 jugak saya dah agak jiwang dan ada kemampuan untuk bersajak sajak

13. Masa umur 18 juga saya pernah menerima surat hampir 3 guni kerana gambar saya tersiar di majalah remaja

14. Masa umur 18 juga saya pernah ikat perut kerana kurang wang sewaktu berada di U semester pertama ... masa itu belum dapat pinjaman pelajaran

15. Masa umur 18 saya agak rindu dengan family pada masa itu kerana mula belajar di skudai johor sedangkan family di perak .. di rumah tiada kemudahan telefon ... hanya hubungan hantar surat

16. Pada masa umur 18 saya sangat teringin untuk memiliki sebuah komputer desktop

17. Pada umur 18 tahun ... saya merupakan abang sulung kepada 5 orang adik beradik

18. Saya sangat rindu memori pada umur saya 18 tahun


Sekadar catatan suka suka Ir. AJAK 😀


Nota: gambar sekadar hiasan ... Ir. AJAK suka intai rumah busuk ... muka tak sempat nak senyum 😀





No comments:

Post a Comment