27 February 2022

Time Makan

TIME MAKAN KAMI BERSEMBANG 


Sambil makan sambil sembang sembang 

Ini jer yang ada ruang masa untuk kumpul bersama 

4 kidos dah makin membesar dah semua hampir tinggi papa


Saya memang akan slot kan masa untuk kami bersama sama 

Jika tak dapat keluar jauh pun 

Area seremban pun tak kisah 

Memang dari dolu lagi


Walaupun kadangkala jadual weken pun perlu saya utamakan kerja hakiki saya kerana melibatkan “servis kepada public”

Tapi atas dasar kecekapan anak2 buah untuk handle apa yang perlu Alhamdulillah peluang ini 


Kidos apabila kena dengan selera mereka makanan yang dorang suka 

Saya tambah order lagi 

Suka tengok kidos makan depan mata 

Apabila family happy itulah ketenangan saya dalam kehidupan 

Alhamdulillah sekali lagi 😄


Ir. AJAK



















No comments:

Post a Comment