24 July 2016

Instinct

INSTINCT RUMAH BUSUK
====================

Today hari ahad coti hujung minggu:
1. Apabila aku melawat rumah busuk pasti akan wujud perasaan "instinct" secara otomatik
2. Akan macam dapat membayangkan sesuatu
3. Aku macam boleh imagine untuk renovation seluruh rumah busuk di wangikan
4. Aku macam boleh imagine untuk ubah kedudukan rumah busuk
5. Aku macam boleh imagine untuk besarkan porch
6. Aku macam boleh imagine untuk besarkan ruang dapur
7. Aku macam boleh imagine untuk ubah kedudukan tandas
8. Aku macam boleh imagine apabila di pasang plaster siling
9. Aku macam boleh imagine tempoh masa untuk penyiapan renovation hingga wangi
10. Aku macam boleh imagine bahawa potensi besar terhadap sesebuah rumah busuk itu
11. Dengan ada nya bayangan bayangan yang positif tentang sesebuah rumah busuk
12. Keyakinan aku makin bertambah
13. Maka akan wujud perasaan untuk bertindak dengan segera
14. Dengan adanya keyakinan sedemikian membuatkan aku terus confident dengan sesuatu tindakan
15. Dengan ada nya instinct nie aku terus berterusan untuk membuat planning melayan rumah busuk
16. Instinct macam ada sesuatu "makhluk" di dalam rumah tur pun ada gakkk ... Mintak baik baik "dia" keluar dan cari lokasi yang lain ... Akikihhh😄 ... Korang jangan tanyer lelebih yer bab nie ... Paham cukup
17. Aku kan sekadar melayan hobi hartanah rumah busuk jer

Cer SHARE untuk manfaat kenkawan 😄

Ir. AJAK
www.irajak.com


No comments:

Post a Comment