19 July 2016

Kuli tanah busuk ...

KULI TANAH BUSUK
===============

1. Aku memang suker layan hobi rumah busuk
2. Aku jugak memang suker layan hobi tanah busuk
3. Banyak aktiviti bersangkutan yang aku explore
4. Aku cari lokasi tanah busuk
5. Aku beli maklumat carian persendirian tanah busuk
6. Aku masuk lelong tanah busuk
7. Aku beli salinan geran tanah busuk
8. Aku dapatkan salinan bil cukai tanah busuk
9. Aku tak tahu lokasi sebenar tanah busuk
10. Aku jumpa staf pejabat ukur tanah
11. Aku jumpa staf pejabat tanah
12. Aku beli salinan pelan di pejabat ukur
13. Aku beli salinan pelan di pejabat tanah
14. Aku cari lokasi tanah sebenar tanah
15. Semua aktiviti aku explore
16. Korang nak kata aku "KULI" pun tak per ... Ader aku kesah 😄😄😄
Aku kan layan hobi hartanah jer

Ir. AJAK


No comments:

Post a Comment