22 October 2016

Bentang bajet 2017

NAK BENTANGKAN BAJET RUMAH BUSUK TAHUN 2017

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️


Tido korang ada mimpi bajet ker

Gomen dah bentangkan bajet negara potang semalam

Dah boleh buat bajet sendiri

Sesuai kan dengan keadaan diri dan family

Ambik peluang di mana yang sesuai

Ejas ejas ler

Eehhh macam aku pak menteri plak nak nasihat korang

.

.

Aku belum dapat ilham lagi nie untuk buat bajet rumah busuk bagi tahun 2017

Masih ada sekitar 70 hari lagi untuk tutup tirai tahun 2016

Aku perlu pulun untuk siapkan projek renovation rumah busuk di melaka

Nak completekan kasi wangi beb

Maybe ada peluang 3 bijik rumah yang dah reno cantek cantek untuk dilepaskan kepada kenkawan untuk dimiliki:

1. Senawang Negeri sembilan (depan giant & mydin)

2. Melaka

3. Sikamat Negeri sembilan 

.

.

Congak congak dah ready in line untuk repair & renovation & deco deco bagi 7 bijik bagi tahun 2017 tahun depan weh:

1. Temiang Sikamat Seremban 

2. Sikamat seremban 

3. Jujur sikamat seremban

4. Paroi seremban 

5. Permai seremban

6. Pandamaran klang selangor

7. Bangi selangor

Maybe ada yang ke 8 di sikamat sedang masih nego kaw kaw dengan direct owner

.

.

Macam tak bleh siap semua dalam tahun 2017 nie 

Entah entah dah boleh melimpah untuk bajet 2 tahun lagi iaitu tahun 2018

Wowooo terlajak aktif aku nie

Asyik melayan hobi hartanah rumah busuk jer beb

Malu pun adoo tapi dek kerana dah minat wehhh

.

.

Aku bentang bajet dekat "membesor a.k.a wife tercayang" jer

Korang janganlah gelakkan aku

Masih tercari cari tarikh yang sesuai nie

Tapi dah bisik kat membesor

Dia kata perlu bentangkan bajet di "oberc" sambil holiday bersama kiddos

Nampaknyer aku bentangkan bajet penghujung disember 2016 ler

Ambik coti rehat 2 minggu ler gamaknyer

.

.

Yuhuuu satu kali

Ini semua poyo jer

Tapi biasa biasanyer poyo sambil berangan mat jenin aku nie akan menjadik kenyataan

Itulah dunia hobi hartanah rumah busuk aku

Kompom beb 

Aku layan hobi jer nie😄


Ir. AJAK

www.irajak.com



No comments:

Post a Comment