08 October 2016

Sembang hobi hartanah

SEMBANG HOBI HARTANAH
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

Aku terpikir dan terbukak hati untuk mengaturkan semula aktiviti "SEMBANG HOBI HARTANAH" :
1. Berkenalan dengan aku dengan lebih dekat
2. Beri peluang kepada kalian untuk bersua muka dengan aku 
3. Beri peluang untuk minum teh tarik di mamak dengan aku secara santai
4. Berkongsi pengalaman yang aku lalui
5. Mewujudkan jalinan persahabatan dalam dunia hartanah
6. Memupuk semangat untuk "layan hobi hartanah rumah busuk"
7. Memberi peluang kepada aku untuk mengenali kalian kenkawan
8. Memberi motivasi kepada aku untuk terus berkongsi ilmu dengan kalian semua
9. Memberi semangat kepada aku untuk terus menulis tentang "hobi hartanah rumah busuk" dari hari ke hari
10. Kalian jugak boleh berkongsi kelebihan yang kalian miliki dalam dunia hartanah
11. Memupuk budaya untuk berkongsi ilmu hartanah
12. Kalian berpeluang untuk bertanyer kepada aku tentang "hobi hartanah rumah busuk"
13. Kalian berpeluang untuk mengutip "aura hobi hartanah rumah busuk"
14. Kalian jugak berpeluang untuk melakukan "transaksi hartanah" dengan aku
15. Aku nie insan biasa biasa jer dalam melayan "hobi hartanah rumah busuk"
16. Aku tidak lah hebat sangat dalam melayan "hobi hartanah rumah busuk"
17. Aku tidak lah gah mana pun dalam melayan "hobi hartanah rumah busuk"
18. Aku sekadar mahu berkongsi ceriter hartanah yang aku lalui sejak dua menjak nie
19. Aku mahu berkongsi sedikit ilmu yang aku miliki
20. Aku hanya layan "hobi hartanah rumah busuk" di hari coti hujung minggu
Pertanyaan dari kenkawan untuk ketemu
Aku bersemangat untuk menerus dan aturkan "SEMBANG HOBI HARTANAH"
Korang berminat ker
Hehehe😄
Whatsapp lelaju 0196622909


No comments:

Post a Comment