01 October 2016

Doktor PhD

Ada ker PhD dapat gelaran DOKTOR bagi layan HOBI HARTANAH RUMAH BUSUK
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

Ishhhh ishhhhh ishhhh
Semua rancak berceriter bab gelaran Doktor PhD yer di media sosial
Aku ketinggalan plak ceriter sebenarnyer
Tapi aku nak membebel jugak
Aku mengaku dengan serendah diri
Aku memang tidak memiliki kelayakan akdemik PhD
Ada aku kesah 
Yuhuuuu ....
.
.
Jika hobi rumah busuk nie 
Aku buatkan "tesis"
Agak agak universiti maner yang bleh terima yer
Agak agak Profesor di universiti tur ada pengalaman dan minat macam aku ker melayan rumah busuk
Satu lagi aku nak tanyer korang
Ada ker universiti di mana mana bernama "ARMAGEDON"
Aku merapu sket nie
Korang buat paham dah lah
Heheehee 😄
.
.
Mood layan hobi rumah busuk telah kembali
Today coti sabtu sempat lawat rumah busuk
Dinding siap cat merah tur
Tapi dah tiada bumbung
Yer
Comfirm tak ada bumbung beb
Rumah 2 tingkat
Rumah sangat uzur
Tidak boleh didiami buat masa ini
.
.
Tunggu tempoh 3 bulan transformasi akan berlaku
Planning untuk mewangikan rumah teres 2 tingkat nie
Doa kan yang terbaik yer kenkawan
InsyaAllah 
Aamiin


Ir. AJAK

No comments:

Post a Comment