19 December 2016

16f

BORANG 16F RUMAH BUSUK & TANAH BUSUK
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

Monday blues ramai yang bermalas malasan
Nak layan hobi hartanah lelong
Mesti perlu pupuk sifat kesabaran
Kerana setiap transaksi hartanah lelong ada sedikit berbeza beza
Ada kes transaksi lelongan yang lurus jer dan mudah untuk diselesaikan
Ada kes transaksi lelongan yang sederhana lurus untuk diselesaikan 
Ada kes transaksi lelongan yang bengkang bengkok untuk diselesaikan seperti contoh kes lelongan yang mempunyai kaveat ke atas hartanah itu
Anggaplah halangan sewaktu dalam proses transaksi itu perkara biasa
Aku memang suker mengutip pelbagai pengalaman yang berbeza beza dalam transaksi hartanah
Setiap halangan atau masalah akan memahirkan pengalaman yang sedia ada
Lagi banyak kes yang kita lalui lagi banyak yang kita akan tahu
Dah terbukti banyak kes yang aku lalui telah berjaya di selesaikan
Senantiasa bersabar dan istiqamah untuk aku melayan hobi hartanah rumah busuk atau tanah busuk
Aku selalur jugak folow up apabila ada masa terluang dengan pihak panel lawyer untuk ambil tahu status terkini 
Itu yang aku screen shot adalah "item nombor 5" jer
Yang "item nombor 1 hingga 4" tak sempat nak kongsikan
Maklumlah kes banyak sedang berjalan nie
Tak sabo nak melangkah ke tahun depan 2017 dengan semangat yang membara ... ceewahhh😄
Di penghujung tahun 2016 nie mengkaji dan menyelak nyelak dokumen rumah busuk yang dah berjalan dari bulan january 2016 sehingga disember 2016 
Ermmmmm bleh tahan jugak kemampuan diri aku dalam melayan hobi hartanah rumah busuk nie
Yuhuuuu satu kali 😄
Like ... komen ... SHARE untuk menaikkan semangat kenkawan 👍

Ir. AJAK


No comments:

Post a Comment