09 May 2017

Cerewet

JANGAN CEREWET SANGAT RENO RUMAH BUSUK

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️


Kerap kali fren n folower bertanyer 

Guna kontraktor yang sama ker

Setakat hari ini

Memang aku gunakan kontraktor yang sama untuk reno rumah busuk:

1. Kontraktor binaan

2. Kontraktor elektrik 

3. Kontraktor pagar dan gril

4. Kontraktor kitchen kabinet

5. Kontraktor aircon

6. Kontraktor autogate 

Maybe aku cuba amalkan bahawa "aku" tidak terlalu CEREWET dalam menerima kerja yang mereka siapkan

Tegur tetap menegur jika ada sebarang kekurangan 

Cuma tidak terlalu cerewet sangat

Mungkin itu sebab tips mereka boleh ikut aku sejak bertahun tahun sejak dari dolu dolu

Kekal sehingga ke hari ini

Ke hulu ke hilir buat kerja

Ke kolumpo aku bawak mereka

Ke melaka aku bawak mereka

Ke nilai aku bawak mereka

Di seremban dah memang ler

Sajer berkongsi ceriter kat korang

Yuhuu😄


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk



No comments:

Post a Comment