15 January 2018

Kurang mahir

SAYA KURANG MAHIR MENULIS TENTANG RUMAH BUSUK


Saya sebenar nya kurang mahir menulis

Tak pandai nak reka ayat ayat yang bombastik

Nak tulis yang lawak lawak lagi lah tak pandai

Tapi hasrat saya cuba menulis tentang RUMAH BUSUK:

1. Nak berkongsi ceriter dengan kalian semua

2. Nak share pengalaman yang saya ada

3. Share gambar rumah busuk supaya korang boleh paham

4. Nak tarik minat korang terhadap rumah yang dah wangi cantek

5. Tiada niat nak menunjuk nunjuk atau ujub yer


Saya minta maaf lah coz tak mahir menulis dengan sebaiknya

Kekadang susunan ayat pun tunggang langgang

Entah entah perkataan RUMAH

BUSUK pun tak bleh digunapakai 

Yuhuu 😀


Ker korang dah mula menyampah dengan ceriter RUMAH BUSUK 


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk



No comments:

Post a Comment