13 January 2018

Selera

SELERA TERHADAP RUMAH BUSUK


Pepagi sabtu nie saya nak berkongsi dengan kalian semua cara saya melayan hobi rumah busuk:

1. Selera rumah busuk ini perlu digilap

2. Jika dah ada selera yang sedikit kepada rumah busuk perlu pulak dibajai selalur

3. Saya boleh dikatakan setiap hujung minggu melayan hobi rumah busuk

4. Kekadang sebelah petang selepas habis waktu kerja di pejabat pun sempat singgah di lokasi rumah busuk

5. Jika dalam keadaan santai boleh godek godek internet untuk layan rumah busuk jugak ler

6. Tapi dengan cara internet lain lah kaedah nyer

7. Lihat gambar rumah busuk

8. Kita teliti gambar gambar rumah busuk untuk cari idea untuk renovation 

9. Kita ber mesej mesej dengan agent agent untuk bertanyakan info

10. Kita bersembang sembang dengan pihak kontraktor untuk tetapkan price harga

11. Kita ber tukar tukar idea di group wasup

12. Saya suker tengok gambar deco deco rumah busuk

14. Bertanyakan status tindakan yang telah di ambil oleh pihak lawyer

15. Kekadang baca status wall fb kenkawan pun boleh menarik idea untuk melayan rumah busuk

16. Semangat untuk melayan rumah busuk ini tak payah lah nak protokol protokol sesangat

17. Kekadang saya pakai t shirt jer apabila melawat rumah busuk

18. Jika keadaan sesuai pakai selipar jepun pun tak kisah

19. Tapi dalam keadaan tertentu punya rumah busuk perlu pakai kasut yang sempurna kerana faktor keselamatan kaki yer

20. Makner kata di mana mana pun bleh melayan rumah busuk beb

21. Tapi jika tanyer cik neelopak mesti dia tak suker melayan rumah busuk ... Kan kan kan

Okey bye ... weken yang ohsem nie tak sabo nak lawat rumah busuk


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk 


Nota:

Saya duk pikir untuk extend dapur seperti dalam gambar tur

Kes terkini ubahsuai rumah busuk yang baru dimulakan minggu lepas

Termasuk kedudukan:

1. Bilik belakang

2. Tandas

3. Pintu

4. Tingkap

5. Kedudukan mesin basuh

6. Table top



No comments:

Post a Comment