04 January 2018

Malam

MALAM JUMAAT


Kenkawan dah tido ker ?

Jam menunjukkan sekitar jam 10.20malam


Tadi petang balik dari kerja 

Saya sempat berkejar ke sebuah lokasi rumah busuk


Bergegas balik ke rumah

Untuk berbuka puasa

Today kan hari khamis

Wife masakkan saya gulai kari daging

Pekat plak tur

MasyaAllah sedap wife masak

Bertambah nasi saya di pinggan

Alhamdulillah 


Malam nie keluar sekejap untuk collect GERAN HAKMILIK

Satu kes lagi transaksi rumah busuk dapat disempurnakan 

Girang hati wei memegang “sekeping kertas kebiruan ini”

Alhamdulillah 


Ginilah saya melayan hobi hartanah rumah busuk

Penuh jadual saya dengan segala macam aktiviti transaksi rumah busuk

Jap lagi nak buat bayaran 5 angka ke akaun bank kontraktor 

Maklumlah bayaran perlu dibuat setiap minggu tur

Kang kerja tak jalan plak di tapak 

Kan kan

Orait geng

Selamat malam


Yuhuu😀

Ir. AJAK


No comments:

Post a Comment