08 May 2020

Sold

SOLD


Berkat 15 Ramadhan 

Saya berpeluang untuk memberi manfaat kepada yang selayaknya 

Itulah doa saya

Itulah matlamat saya untuk memberi manfaat kepada seramai mungkin ummah melalui asbab “RUMAH BUSUK”


Rumah yang baru diiklankan pada lewat petang semalam

Telah dilamar oleh bakal buyer

Buyer telah buat bayaran deposit awalan melalui transfer bank sebentar tadi

Buyer telah beberapa tahun bekerja di sebuah agensi di bandar seremban 


Buyer akan guna loan bank

Difahamkan untuk mencukupkan bayaran deposit buyer akan melakukan pengeluaran akaun 2 kwsp


Kes ini berurusan direct dengan saya

Saya akan bantu urusan selanjutnya

Tindakan selanjut nya akan proceed:

  1. Apply loan bank ... saya dah call banker sebentar tadi
  2. Penyediaan SnP & Sign ... akan mesej panel lawyer untuk urusan selanjutnya 


Jikalau lah

Jika loan buyer tidak lulus nanti nanti 

Saya akan buka semula untuk iklan dijual yer ... InsyaAllah

Terima kasih atas sokongan & doa dari kalian semua yer

Pohon maaf kepada yang mesej & tidak sempat nak balas semuanya buat masa ini

Ramai sangat yang mesej kepada saya

Nanti saya cuba balas yer ... InsyaAllah 


Ir. AJAK

Hobi hartanah rumah busuk 

15 Ramadhan 1441


#rumahbusuk 





No comments:

Post a Comment