27 December 2015

Gambar ...

GAMBAR
=======

Ada yang bertanyer jugak
Ada yang perasan ruper ruper nyer
Setiap kali aku menjejak kaki BERMUSAFIR ke TANAH HARAM MADINAH AL MUNAWARAH dan TANAH HARAM AL MUKARAMAH MEKAH
Aku tidak uplud gambo muko aku dan muko wife samada yang berpakaian
Baju melayu
Berkopiah
Ber kurta
Berjubah
Ber ihram
Berserban
Jauh berbeda dengan aku dan family BERMUSAFIR HOLIDAY di luar negara
Banyak gambar gambar yang aku uplud
Cuma di TANAH HARAM aku hanya berkongsi gambar gambar view tanpa muka aku
Actually aku TIADA JAWAPAN yang khusus buat masa
Hanya tidak mahu berkongsi
Gambar gambar view itu anggaplah satu PERKONGSIAN dan DAKWAH aku untuk menarik minat untuk kalian berkunjung ke sini atau berkunjung lagi dan lagi
Maafkan aku kenkawan yer jika kurang selesa
Ampun kan DOSA DOSA AKU YA ALLAH
TQ ALLAH atas segala peluang dan pinjaman ini
Aamin

No comments:

Post a Comment