15 December 2015

Hobi hartanah ...

SAYA BERHASRAT UNTUK MELUPUSKAN BEBERAPA HARTANAH
===================

Sekitar 15 hari lagi dah masuk tahun baru
Tahun 2015 sudah berada di penghujung
Nak menutup tirai sudah
Mulai 1 january 2016
Aku berhasrat untuk melupuskan beberapa hartanah lokasi di 4 negeri
1. Perak
2. Selangor
3. Pahang
4. Negeri Sembilan
Hartanah yang berharga serendah RM77 ribu sehingga yang mencecah lebih RM setengah juta bagi setiap unit hartanah tersebut
Jumlah nilai MARKET VALUE keseluruhan hartanah tersebut adalah bernilai RM tujuh angka
Hartanah meliputi:
1. Rumah teres setingkat
2. Rumah teres 2 tingkat
3. Rumah cluster 2 tingkat
4. Tanah lot lot banglo yang sangat berpotensi
AKU ADALAH OWNER bagi hartanah hartanah tersebut
Boleh direct deal NEGO sampai jadik dengan aku sebagai owner
Boleh di bawak berbincang bagi:
1. Harga
2. Kaedah bayaran
3. Jumlah deposit
4. Kos lawyer
5. Jimat kos agent
Boleh dibawak berbincang mulai tarikh 1HB JANUARY 2016
Sempena tahun baru
Aku sekadar berhasrat untuk membantu kenkawan untuk memiliki hartanah
Boleh taip "HOBI HARTANAH" tanda minat pada "komen" untuk kita berbincang secara serious untuk transaksi hartanah ini mulai tahun baru 2016 pada 1hb january
Maybe kito boleh bertemu face 2 face
Aku belanjer teh tarik di mamak
Aku sekadar melayan hobi hartanah jer 
InsyaAllah
Aamiin
TQ ALLAH atas peluang yang dipinjamkan

#layanhobi 

No comments:

Post a Comment