18 May 2019

Konspirasi

KONSPIRASI RUMAH BUSUK


Ramai yang tak minat 

Ramai yang tak suka

Ramai yang geli geli

Ramai yang nak muntah pandang rumah busuk

Kan kan kan !


Saya dari dulu

Saya sejak sekian lama

Saya saban hari

Saya saban bulan

Saya saban tahun

Saya memang layan hobi hartanah rumah busuk


Realiti yang perlu tahu

Realiti yang perlu di lalui

Realiti yang ada di depan mata

Realiti yang perlu di ambil kira

Realiti keadaan sebenar rumah busuk yang ini


Memang kotor 

Memang rosak

Memang hancus

Memang uzur

Memang sebusuk busuk nya rumah busuk

Ini lah dinamakan konspirasi rumah busuk

Apa menda laa Ir. AJAK meraban pepagi Ramadhan nie haađŸ˜€


Ini rumah busuk yang menang lelong dalam tempoh terdekat

Kes ini ramai pembida

Status tanah freehold

Lokasi bleh dikatakan strategik

Berhampiran dengan pasaraya besar econsave

Jalan kaki 5-7 minit dah sampai ke restoran McD

Kawasan penduduk campur berbagai bangsa

Mudah ke akses ke plaza tol

Kawasan permintaan hot untuk sewa


Owhh rumah busuk

Saya akan buat planning terhadap unit yang ini

Nak masuk permohonan ubahsuai rumah di majlis perbandaran 

Dijangka tahun depan 2020 akan mula proses mewangi kan rumah ini

Kena masuk senarai next in line

InsyaAllah 


Ir. AJAK 

Hobi rumah busuk 


#rumahbusuk









No comments:

Post a Comment