05 December 2015

Hobi ...

LAYAN HOBI HARTANAH
=================== Aku suker layan hobi hartanah sejak sekitar 10 tahun yang lalu kerana:
1. Dapat memberi manfaat kepada orang lain dengan cara membantu transaksi:
a. Rumah untuk di sewa
b. Bilik untuk disewa
c. Memiliki rumah
d. Memiliki tanah lot banglo
e. Renovation rumah
2. Memenuhkan waktu lapang aku di hujung minggu dan coti rehat
3. Dapat praktikal kan kaedah main permainan saidina
4. Menambah hutang kepada pihak bank ... Maka ramai kenkawan banker suker berkawan dengan aku
5. Dapat berurusan dengan pihak LHDN setiap bulan untuk submit sendiri BORANG CKHT untuk bayo cukai bagi tambah wang untuk negara malaysia
6. Melatih aku dan wife bagi terus memanfaatkan setiap ruang waktu yang ada untuk "pengurusan hartanah yang lebih efektif"
7. Mencipta peluang untuk HOLIDAY OBERSEA setiap tahun sejak sekitar 10 tahun yang lalu bagi aku dan family ... Yang ini paling aku suker ... Wife pun sangat suker ... Kiddos lagi teruja untuk menikmati keindahan bumi ciptaan NYA ... Bermusafir kelana ... Alhamdulillah ... Kiddos dah sampai:
London
Jakarta
Paris
Hong Kong
China
Korea
Vietnam
Bali
Jepun
Macau
Bandung
TQ ALLAH
Sekadar layan hobi jer beb
Sambil memberi manfaat kepada yang memerlukan
Aamiin

#layanhobi

No comments:

Post a Comment