04 December 2015

Tokyo ...

HOBI HARTANAH
=============


Dari bulan january hingga november setiap tahun
Aku akan pulun sepulun pulun nyer transaksi hartanah meliputi:
1. Rumah under construction
2. Hartanah lelong
3. Subsale
4. Tanah lot lot banglo
5. Beli tanah pertanian di tukar status ke kediaman
6. Renovation rumah ...sekarang sedang jalan 2 lokasi renovation serentak
7. Rumah sewa
8. Bilik sewa wanita www.biliksewaseremban.com
9. Sublet
Cuma aku belum masuk biznes homestay jer lagi
Bulan disember adalah bulan "holiday ke obersea bersama family"
Tahun ini 2015 sahaja telah menyaksikan transaksi jual dan beli melebihi 20 transaksi hartanah
Boleh dikatakan setiap bulan akan buat submision BORANG CKHT ke LHDN ... Pejabat LHDN seremban dah menyaksikan rekod transaksi yang aktif
Aku dibantu oleh "wife" yang memahami sangat minat layan hobi ini
Aku menaip nie sewaktu sambil minum kopi di kota raya metropolitan negara maju  TOKYO JEPUN yang serba serbi nyer yang mahal
Bangunan pencakar langit yang gah gah belaka
Alangkah syok nyer ... Jika dapat "melayan hobi hartanah di sini" ... Aku pun suker berangan angan dan bermimpi mimpi macam mat jenin
Sekadar perkongsian sahaja
Ir Ajak
Tokyo Jepun

#layanhobi 

No comments:

Post a Comment