13 February 2017

Berkepam bau rumah busuk






KOTOR NYA RUMAH BUSUK
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

Monday blues today
Nak citer rumah busuk lagi
Tatkala menginjak kaki ke rumah busuk
Memang meloyakan
Geli pun ada
Seram pun ada
Kekadang berbau busuk dan kepam
Erkkkk tak selera lah
Memang tak selera beb
Tapi itulah hobi aku
Yer hobi aku sejak sekian lama
Banyak rumah busuk yang aku dah masuk
Banyak rumah busuk yang aku dah ushaaa
Banyak rumah busuk yang teruja aku nak sunting
Saban hari aku mengintai peluang untuk memiliki rumah busuk:
1. Ronda naik kapcai di taman perumahan
2. Baca iklan yang tampal di tiang lampu
3. Membuka laman web yang ada iklan rumah
4. Melawat laman sesawang pelelong
5. Sesekali membuka laman web lelong yang berbayar
6. Berwasup dengan agent REN
7. Lihat iklan surat khabar jugak
8. Pelbagai lagi lah
.
.
Apabila dah dapat info
Cari masa
Luangkan masa
Usaha untuk pergi melawat rumah busuk
Lihat bahagian porch
Intai dalam rumah melalui lubang tingkap jika rumah masih berkunci
Pergi ke bahagian belakang rumah untuk lihat di belakang
Jika jiran ada di kiri dan kanan ... sapalah jiran itu supaya tidak ada syak wasangka
Ini lah minat aku
Korang jangan kecam yer
Yuhuu satu kali
😄

Ir. AJAK
Hobi rumah busuk



No comments:

Post a Comment