05 February 2017

Kes rumah busuk






LAPORAN POLIS RUMAH BUSUK
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

Aku nak tunai kan janji
Coz dah mencukupi 333 like
Status yang aku up jap tadi
.
.
Aku memang dah menang sebuah rumah lelong ini pada tahun lepas
Aku buat laporan polis kerana aku nak pecah masuk rumah ini
Rumah bergril dan ada kunci mangga padlock
Dari ruang tingkap aku nampak
Aku intai banyak pelbagai barang barang terdapat di dalam rumah itu
Aku tidak mahu dituduh sebagai pencuri oleh jiran atau sesiapa sahaja
Maka untuk melindungi aku sebagai pemenang rumah lelong ini
Maka aku buatlah laporan polis
Itu jer ceriternya
Korang pun perlu ambil tindakan yang sama untuk melindungi kepentingan kita
.
.
Ini adalah next projek aku mulai bulan mac 2017
Nak wangikan rumah ini
Pelan ubahsuai ruamh pun sudah diluluskan
Alhamdulillah
.
.
Tak sabo nak siapkan rumah yang sedang di ubahsuai sekrang dan mulakan projek baru
Wowww
Cam nie lah aku melayan hobi rumah busuk
Yuhuu😄

Ir. AJAK
Hobi rumah busuk




No comments:

Post a Comment