01 February 2017

Mat jenin






AKU SUKER BERANGAN MACAM MAT JENIN
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

Aku tahu kekadang cita cita ku menggunung
Kekadang lebih tepat suker berangan angan macam mat jenin
Dolu dolu aku suker berangan rumah busuk menjadi wangi
Alhamdulillah keadaan itu lama lama menjadi kenyataan apabila disusuli dengan usaha
.
.
Lewat potang tadi di soromban hujan
Selepas hujan aku singgah di suatu premis
Sambil berselpie untuk bergambo
Aku berangan angan macam mat jenin lagi agar premis sebegini boleh aku miliki suatu hari nanti
Tapi untuk memiliki premis sebegini memang aku tiada kemampuan lah
Jika untuk menyewa pun macam tidak upaya
Maklumlah harga premis sebegini mungkin sudah 7 angka jika dibeli
Malah jika kos untuk menyewa sebulan pun sudah pasti paling tidak 4 angka
Jika disewa mestilah ada tujuan untuk beroperasi dengan pelbagai tujuan biznes
Tapi aku tiada biznes
.
.
Korang jangan kecam aku yer
Aku suker berangan angan
Aku berangan angan tidak perlu bayaran
Alahaiiii malu plak
Yuhuu😄

Ir. AJAK
Hobi rumah busuk



No comments:

Post a Comment