26 February 2017

My 43th birthday




My 43th Birthday
◾️◾️◾️◾️◾️◾️

Alhamdulillah
Hari ini genap umur aku 34 tahun selalur
Eehhhhhh silap tekan keypad
43 tahun dah yer
Alahaiiii 😄
.
.
Aku sangat bersyukur ke hadrat ALLAH
Dengan segala pinjaman yang ALLAH berikan
Nikmat sementara di dunia yang sangat aku teruja dan gembira
.
.
Nikmat wishlist yang ALLAH makbulkan hari ke hari:
1. Umur hingga ke hari ini
2. Kesihatan yang terpelihara
3. Masih berpeluang ibadah kepada NYA
4. Masih ada ibu yang penyayang dan adik-adik
5. Isteri yang aku amat cintai
6. Kidos yang cergas dan lincah
7. Rezeki yang berpanjangan
8. Kerjaya yang di idamkan
9. ALLAH tunaikan hajat untuk tunaikan ibadah haji pada usia aku 42 tahun bersama wife
10. Berpeluang musafir saban tahun dengan family
11. Di kelilingi rakan taulan di media sosial adalah kalian semua
12. Disibukkan dengan aktiviti layan hobi rumah busuk yang berpanjangan
13. Dapat berkongsi ilmu & ceriter rumah busuk dengan kenkawan semua melalui aku menjadi penulis buku
14. Diberi peluang untuk menyumbang ke arah jalan NYA
15. Nikmat keduniaan yang dikecapi
.
.
Dengan rasa rendah diri aku ingin melafazkan kata-kata penuh kesyukuran dengan nikmat yang ALLAH pinjamkan kepada aku & family
Berkat doa dari kalian semua
Alhamdulillah 😄

Ir. AJAK
Hobi rumah busuk
26 Febuary 2017





No comments:

Post a Comment