20 February 2017

Sentap




JANGAN LAH SENTAP
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

Jangan lah sentap
Aku layan hobi rumah busuk jer
Rumah busuk yang uzur ala ala rumah zombi
Bukan tunjuk rumah banglo mahligai bebagai
Jika tak sudi nak baca ... just ignore tulisan aku tur ... tulisan aku pun bukan bagus sesangat pun
Jika nak unfren pun ... aku tak boleh halang
Itu hak memasing punya facebook
Facebook milik semua orang kan kan
Macam ada yang tak puas hati jer ngan aku
Orang sekeliling yang mengenali aku sejak dolu dolu tur
Aku bukannya kaya pun
Keluar kerja dari pagi dan balik petang
Alahaiiii
Aku nak Majuk arrr
Tak mau lah kongsi kan lagi ceriter rumah busuk
Biar aku layan hobi sendiri sendiri
🙈
.
.
.
Cer korang taipkan ayat power untuk pujuk aku yang majuk nie
Yuhuu😄

Ir. AJAK
Hobi rumah busuk




No comments:

Post a Comment