21 February 2017

Jatuh cinta


JATUH CINTA
❤️🏠❤️🏠❤️

Citer malam tadi
Selepas sholat isyak
Aku duduk atas sofa bersama wife
Sambil menonton astro
Aku genggam tangan wife
Nak mulakan bicara nie
Tapi lidah kelu seribu bahasa
Ku gagahi jua untuk mulakan bicara
.
.
Aku: sayang ... abang nak cakap sesuatu nie
Wife: yer ... cakap jer lah ... sayang dengar nie
Aku: terasa berat pulak nak cakap ... tetiba jer
Wife: haaaa ... naper plak malam nie ... selalur okey jer ... mesti ada apa apa nie
Aku: ermmmm jap jap yer ...
Wife: cakap lah cepat ...
Aku: abang ... abang ... tak der apalah
Wife: apasal gugup jer malam nie
Aku: eehhhh maner ada gugup ... steady jer nie haa ... kan nampak macho (sambil gulungkan kain pelekat kasi ketat)
Wife: cepatlah cakap (sambil tangan aku digenggam makin erat ... hahaha)
Aku: abang dah abang dah
Wife: abang dah apa ... cepatlah
Aku: abang dah ... abang dah .. abang dah JATUH CINTA
Wife: ngan saper plak nie (nampak muka wife terkejut)
Aku: sabo sabo belum abih cakap nie
Wife: cepat cakap ... ngan siapa pompuan tur ... biar sayang gie lempang dia
Aku: sabo sayang ... i love u laaa
Wife: jangan nak ngengader yer ... cakap cepat (sambil wife cubit peha aku)
Aku: adoiiii ... sakit arr kena cubit ... kuat plak tur
Wife: tak nak kena cubit ... cepat cakap cepat ler
Aku: yerlah ... abang nak cakap lah nie ... eehhh tengok citer kat astro tur ... aku sajer lengahkan masa
Wife: tak payah layan astro tur ... cakap cepat
Aku: abang JATUH CINTA DENGAN RUMAH BUSUK laaaaa
Wife: laaaaaa ... ingatkan pompuan maner tadi (sambil wife aku terus memeluk aku erat erat)
Aku: tur lah sabo ler abang nak cakap ... bagi ruang sket
Wife: sajer jer abang nak usik kiter
Aku: sayang jugak kat abang yer
Wife: mestilah ... tahu tak per
Aku: i love u sayang
Wife: i love u 2
Tamat😄
.
.
Korang jangan menyampah plak
Memang betoi
Aku dah jatuh cinta dengan hobi rumah busuk
Pusing pusing citer pun mesti kisah rumah busuk
Hahahaha
Sajer jer nak ilangkan boring korang tur
Yuhuu satu kali😄

Ir. AJAK
Hobi rumah busuk





No comments:

Post a Comment