25 June 2016

Peluang rumah busuk

PELUANG RUMAH BUSUK
====================

Kekadang kita nie terlalu cerewet:
1. Sekadar pandangan saya sahaja yer
2. Tiada kena mengena dengan orang lain atau rakan rakan pembaca
3. Jika dah ada peluang di depan mata sila rebut jer
4. Jika bertangguh orang lain yang nampak peluang tur akan menyambar terus
5. Adat di pentas dunia bahawa manusia tur rakus tapi tak semuanya yer
6. Malah ada juga yang dah ada peluang di depan mata tapi masih banyak bertapi tapi tapi itu dan ini
7. Jika terlalu banyak songeh dan tergolong dalam kategori perfect memang banyak tanya itu dan ini tapi penghujungnyer tak ke mana pun
8. Malah sikap tunggu dan lihat tur dah memang perkara biasa di lihat oleh kiter semua
9. Jika ada hasrat nak melayan rumah busuk perlu ada sedikit sifat agresif untuk bertindak
10. Rumah busuk bukan rumah yang cantek dan sempurna malah semua dah tahu keadannya
11. Aku pun bukan pakar rumah busuk
12. Aku hanya baru menggarap pengalaman demi pengalaman untuk perbaiki kelemahan diri
13. Aku minat kepada rumah busuk kerana berhasrat untuk mewangikan nyer
14. Aku suker lihat perubahan rumah busuk kepada wangi
15. Aku selalur rebut peluang rumah busuk
Itulah hobi aku buat masa nie
Tulisan nie sedikit merapu meraban korang jangan heran
Okey bye

Ir. AJAK

No comments:

Post a Comment