25 June 2016

RM99 ribu jer

RUMAH landed HARGA RM99 Ribu sahaja
DAH ada income potensi sewa MAKSIMA RM1600 sebulan
Aku mencari Mentee
===============================

Berkat pecutan 10 hari terakhir Ramadhan
Aku mahu berkongsi peluang rezki ini
Aku mahu mencari Mentee
Berkongsi peluang dalam biznes Bilik Bilik Sewa Wanita
Potensi income maksima hasil sewa bulanan boleh mencecah RM1600 sebulan bagi sebuah rumah
Harga rumah hanya RM99 Ribu untuk dijual
Pembelian tunai sahaja
Hartanah Freehold
Rumah landed
Ada 7 bilik
Lengkap fully furnished: katil, tilam, meja, kipas, kerusi, tv, peti ais, mesin basuh, astro, wifi P14g, kelengkapan memasak, penyidai baju
Penyewa sudah sediaada
Rumah 2 tingkat
Lokasi Seremban
Aku tak mahu ceriter lelebih
Inbox aku dengan segera
Peluang keemasan nie
Siapa cepat dia dapat
Ini kes reality bukan Scammer dan bukan omong omong kosong
Selamat berpuasa
😄

No comments:

Post a Comment