09 June 2016

Rumah busuk vs Sudah wangi

RUMAH BUSUK vs SUDAH WANGI
==========================

1. Apabila aku memiliki rumah busuk
2. Ramai jiran memandang sebelah mata jer
3. Sesekali aku terasa rendah diri jugak
4. Orang lain beli rumah yang wangi wangi
5. Tapi aku berusaha jugak beli rumah yang busuk
6. Aku usaha untuk reno rumah busuk
7. Aku mohon kelulusan pelan reno dari majlis
8. Aku sabar hadapi cabaran
9. Ada jugak jiran yang sindir aku ... "Tak der kerja lain yang nak buat ker" ... Aku buat buat senyum hambar jer laaa ... Nak dijawab ... Jiran yang berumur dah ... Risau jika tersalah jawab ... Akan terasa hati pulak si jiran tur ... Aku mengelak dari berbual panjang
10. Makin hari aku makin matang dalam melayan "rumah busuk"
11. Ini games aku ... Aku tak kisah lah korang nak kutuk ker
Alahaiii
Selamat berpuasa yer
😄👍

No comments:

Post a Comment