28 June 2016

Penunggu rumah busuk

PENUNGGU RUMAH BUSUK
======================

Aku seringkali jugak di tanyer dengan penunggu rumah busuk:
1. Aku pun tak tahu apa maksud korang dengan penunggu rumah busuk
2. Almaklum jerlah apabila rumah dah uzur dan bersawang
3. Rumah di tinggal kan sudah lama dan mungkin lebih sedekad
4. Macam macam perasaan nak masuk rumah busuk dan kekadang terasa seram jugak
5. Naik pulak bulu roma aku tatkala menaip nie
6. Tatkala aku nak memasuki rumah busuk dan pernah jiran sebelah cakap yang rumah tur banyak jin ... Adusss
7. Jiwa dan perasaan perlu kental untuk masuk ke rumah busuk
8. Kekadang rumah busuk memang ada penunggu ... Jeng jeng jeng ... Penunggu nya terdiri dari kalangan kucing kucing liar ler ... Hheheee😄
9. Biasanyer lah rumah yang uzur dan ditinggalkan lama bertahun tahun memang ada "penunggu" ... Ish ishhhh naik balik bulu roma aku ... Tapi aku berniat baik untuk pulihkan rumah busuk
10. Korang jangan jadikan alasan ada "penunggu" pulak yer ... Semua yang ada adalah ciptaan ALLAH ... Bersangka baik ... Betoikan 
Selamat berpuasa pada 23 Ramadhan
Aku sekadar melayan hobi jer

Ir. AJAK

No comments:

Post a Comment