28 April 2017

Cadangan seminar

SEMINAR HOBI HARTANAH RUMAH BUSUK

- baru sekadar cadangan


Jikalau aku berhasrat mahu bertemu kalian fren n follower di seluruh malaya termasuk sabah n sarawak

Sajer mahu kongsi ceriter HOBI HARTANAH RUMAH BUSUK dengan tajuk isi perkongsian:

1. Potensi hartanah rumah busuk

2. Tips untuk dapatkan hartanah rumah busuk

3. Step untuk layan hobi hartanah rumah busuk

4. Ceriter real case study dan aku tunjukkan gambo gambo dari rumah busuk kepada wangi semerbak bunga rose merah

5. Kita bertemu bersua muka sambil sembang sembang serta bleh berselpie dan tarik aura magnet rumah busuk

Contoh kita bertemu dari jam 9.30 am pagi sehingga jam 12.30 pm tengahari pada hari weken ker

Korang nak ker hadir

Cer bagi input sket:

1. Di mana lokasi yang korang mahukan

2. Cadangan jumlah komitmen bayaran untuk 1 pax (yang korang mampu) untuk menampung kos transport aku dan bayaran kemudahan bilik seminar

3. Cadangan pada hari sabtu atau ahad

4. Siapa kah yang sudi untuk bantu aku uruskan di setiap kawasan tersebut

Aku nak buat survey nie

Jika korang serious aku nak masukkan jadual selepas hari raya aidilfitri tahun 2017

Yuhuu😄


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


No comments:

Post a Comment