14 April 2017

Wife bantu




WIFE BANTU HOBI RUMAH BUSUK
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

Hari jumaat today yang penuh barakah
Aku akui sangat minat melayan hobi hartanah rumah busuk
Aku tanpa jemu terus melakukan aktiviti rumah busuk
Malah saban hari mesti nak layan rumah busuk
Jika tidak dilayan seumpama ada kekurangan pulak
Makin hari makin seronok
Apa orang nak cakap
Apa orang nak kata
Apa anggapan orang
Aku dah mula lali
Korang pun nampak kan
Ada jer tulisan aku pasal rumah busuk
.
.
Aku nak beritahu korang
Wife bantu hobi rumah busuk
Wife sangat positif membantu aku
Wife tanpa jemu terus membantu
Wife saban hari pun bersekali dengan aku melayan hobi hartanah rumah busuk
Wife seumpama tulang belakang
Tanpa bantuan wife
Manakan aku terdaya berseorangan
Manakan cukup masa aku
Manakan mampu aku untuk buat semua perkara
.
.
Wife rajin dan bersemangat:
1. Ke bank
2. Ke pejabat tanah
3. Ke pejabat peguam
4. Ke pejabat tnb
5. Ke pejabat air
6. Ke pejabat iwk
7. Ke pejabat pelukis pelan
8. Ke pejabat penilai
9. Ke pejabat agent
10. Ke pejabat pos courier buku yang di order
11. Ke pejabat majlis perbandaran
12. Urusan pelbagai yang berkaitan apa sahaja tentang rumah busuk
Wife sudah mahir dan tahu selok belok semua aktiviti aku
Pengalaman yang digarap sangat berharga
Pengalaman ini sangat bernilai
Pengalaman ini sangat bermakna
Tapi bila wife merajuk ... mogok tak mauu bantu ... terpaksa pujuk pergi soppink ... ahaksss 😄
.
.
Aku bersyukur sangat
Wife makin memahami dan minat
Pada masa peringkat awal pembabitan aku dalam melayan hobi hartanah rumah busuk
Wife agak "jengkel" dengan "hobi rare" aku nie
Wife pandang sebelah mata jer aktiviti aku nie
Maklumlah aku beli rumah busuk
Aku memiliki rumah uzur
Aku ghairah memburu rumah yang kotor
Tapi kini dah sebaliknya
Keadaan dah berubah
Keadaan dah berlainan
Aku ada wife yang sangat memahami
.
.
Maka aku sarankan kepada korang
Cuba bawa sekali pasangan korang untuk paham minat korang untuk layan aktiviti hartanah
Dengan paham dan tahu
Maka tiada apa apa prasangka atau jeles
Semua akan berjalan lancar jer
Betoikan sifu sifu ku:
1. AE Meor Zaidee
2. KEY Khairul Ezuwan
3. DR Azizul Azli Ahmad
4. IJA Shariza Abd Latif
5. SAN Ihsan Zainal
6. HF Harith Faisal
7. PIE Shafie Bustan
8. HAMBA Muhd Farid
9. KJ Anis Hafiza
10. LAWYER Salkukhairi Abd Sukor
11. Dr. Mohd Fadhli Mohd Fauzi

Yuhuu satu kali😄

Ir. AJAK
Hobi rumah busuk




No comments:

Post a Comment