20 April 2017

Interview




INTERVIEW RUMAH BUSUK OLEH WARTAWAN
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

Di interview oleh dua orang wartawan gegadis jelita
Aku spend masa sekitar 2 jam
Tak lain tak bukan
Mesti ceriter bab rumah busuk jugak
Aku kongsikan beberapa isi kandungan rumah busuk:
1. Potensi rumah busuk
2. Perancangan rumah busuk
3. Proses mewangikan rumah busuk
4. Kebaikan rumah busuk
5. Rumah yang diwangikan akan naik nilainya
Nampaknyer terpegun gegadis jelita mendengar perkongsian aku nie haaa
Ahakksssss😄
.
.
Agar perkongsian ini akan dapat memberikan manfaat kepada rakan rakan pembaca di luar sana
Biarlah ramai tahu potensi rumah busuk
Antara hasrat aku agar
Dengan cara berkongsi ilmu akan dapat membuka minda pembaca bahawa "rumah busuk" mempunyai potensi yang tersendiri
Malah aku anggap "rumah busuk" juga merupakan satu segmen hartanah yang tidak dapat tidak dipisahkan selain hartanah undercon dan subsale serta kes hartanah lelong
Yuhuu 😄

Ir. AJAK
Hobi rumah busuk




No comments:

Post a Comment