09 April 2017

Mentor mentee




PROGRAM MENTOR MENTEE
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

Aku di kedai gunting rambut nie
Aku menunggu 4 kidos
Aku terpikir sejenak
Aku sesajer berpikir
JIKALAU aku wujudkan program mentor mentee rumah busuk
Konon konon ala ala program realiti lah
Agak agak ada ker yang sudi nak jadik mentee kepada aku di setiap negeri
Tapi hanya SEORANG sahaja lah pada setiap negeri
Tak bleh reramai payah lah aku nak handle
Pengisian program aku belum pikirkan lagi pun
Aku kan suker berangan angan macam mat jenin
Maybe nak wujudkan duplicate "ir ajak" setiap negeri
Apa yang aku buat
Apa yang aku tahu
Apa ilmu yang aku ada
Aku ajarkan sampai mentee boleh bergerak sendiri
Ishhh ishhhh besor cita cita aku nie
Agak agak ada yang sudi ker
Yuhuu

Ir. AJAK
Hobi rumah busuk




No comments:

Post a Comment