18 October 2017

Cadangan for sale

CADANGAN FOR SALE

RUMAH TERES 2 TINGKAT END LOT LANDED

AKAN SIAP RENOVATION

PORCH KERETA SELEBAR 26 KAKI

DENGAN HARGA MAMPU MILIK

.

.

Kelmarin viral alkisah rakyat malaysia perlu mempunyai gaji rm10k sebulan untuk membeli sebuah rumah yang dikatakan purata berharga rm387k seunit

Pada hari ini saya nak tawarkan dengan harga jauh lebih rendah dari harga purata tersebut

Berpuluh ribu ringgit jauh lebih jimat dari harga rumah tersebut

Ada yang berminat ker ?

.

.

Gaji bulanan saya sekarang pun belum sampai ke jumlah rm10k tau

Umur saya sudah lebih 43 tahun pada tahun 2017 ini

Saya bekerja sejak tahun 1998 iaitu kira kira 19 tahun yang lalu

Dah mempunyai anak 4 orang pun

Anak sulung berumur 15 tahun

Cuba bayang kan senario ini

Saya sangat simpati keadaan di luar sana kerana ramai berusaha untuk memiliki rumah

Itu sebab saya mengambil inisiatif untuk membantu kalian memiliki rumah

Dengan cara saya yang tersendiri

Usaha saya kecil jer

Ini jer kemampuan saya

.

.

Saya terpanggil untuk tawarkan sebuah rumah milik saya untuk korang miliki

Harga cadangan jualan HARGA MAMPU MILIK sahaja

Akan selesai siap ubahsuai hujung bulan ini atau selewat nya pada awal bulan depan november 2017

Boleh prepare/bersiap untuk sign SnP

Geran hakmilik di tangan saya dah ... masih panaz dari oven

.

.

Info rumah yang korang boleh berpeluang untuk dimiliki:

Lokasi rumah di bandar sultan sulaiman, port klang, negeri selangor

Rumah teres 2 tingkat end lot

Akan fully renovated 

Selebar 26 kaki

Panjang 51 kaki

Built up area sekitar 1614 sqft

Porch yang besar boleh muat 3 biji kereta parking

Tiles lantai sebuah rumah dengan saiz 2x2 

Plaster siling sebuah rumah

3 bilik tidur (1 bawah, 2 atas)

3 tandas (bilik bawah, dapur, tingkat atas)

Tandas jamban duduk

Water heater pada 3 tandas 

Dinding tiles pada tandas sampai tinggi siling

Pintu utama depan pintu kayu 1.5 daun lebar

Pintu kayu pada semua bilik 

Dapur yang lebar & luas

Table top selebar 22 kaki bentuk L shape

Kitchen kabinet atas dan bawah

Saya dah tempah kitchen kabinet berwarna hijau muda + putih

Hood & dapur gas

Tingkap kaca tinted hitam aluminum frame

Rewiring sebuah rumah

Lampu downlite LED sebuah rumah

8 biji kipas siling auto remote kipas hitam 5 bilah

Pagar besi

2 biji aircon jenama daikin (2Hp ruang tamu, 1Hp bilik tidur)

Gril sebuah rumah

Warna cat yang menarik

.

.

Jika berminat nak miliki

Boleh inbox direct saya

Kita cuba berbincang 

Saya cuba permudahkan segala urusan transaksi 

Panel lawyer akan diuruskan

Urusan loan jugak akan cuba dibantu

Direct owner dengan saya

InsyaAllah 


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


Nota: gambar yang diberikan adalah gambar sebenar yang sedang proses peringkat akhir renovation ... tak sabo nak tengok rumah akan wangi pada hujung bulan ini atau selewatnya pada awal bulan depan november 2017 ... saya positif minda bahawa rumah akan mewangi


No comments:

Post a Comment