15 October 2017

Perasaan

PERASAAN RUMAH BUSUK


Pada pagi ahad nie ... aku n laling berkesempatan untuk melawat rumah busuk yang di wangi kan ... laling senantiasa menjadi peneman yang setia ke hulu n ke hilir ... awai pagi dah sampai di klang ... bekfes di sini

.

.

Sesekali nak tulis tentang perasaan rumah busuk:

1. Apabila saya melawat rumah busuk pasti akan wujud perasaan "instinct" secara tak langsung 

2. Akan macam dapat membayangkan sesuatu

3. Saya macam boleh imaginasi untuk ubahsuai seluruh sebuah rumah busuk di wangikan

4. Saya macam boleh imaginasi untuk ubah kedudukan rumah busuk

5. Saya macam boleh imaginasi untuk besarkan porch

6. Saya macam boleh imaginasi untuk besarkan ruang dapur

7. Saya macam boleh imaginasi untuk ubah kedudukan tandas

8. Saya macam boleh imaginasi apabila di pasang plaster siling

9. Saya macam boleh imaginasi tempoh masa untuk siap kan ubahsuai hingga wangi semerbak sekuntum bunga ros merah

10. Saya macam boleh imaginasi bahawa potensi besar terhadap sesebuah rumah busuk itu

11. Dengan ada nya bayangan bayangan yang positif tentang sesebuah rumah busuk

12. Keyakinan saya makin bertambah

13. Maka akan wujud perasaan untuk bertindak dengan segera

14. Dengan adanya keyakinan sedemikian membuatkan saya terus confident dengan sesuatu tindakan

15. Dengan ada nya perasaan nie saya terus berterusan untuk membuat planning melayan rumah busuk

.

.

Saya yakin korang pun boleh cuba pupuk perasan ini dengan cara:

1. Selalu lawat rumah busuk

2. Selalu tengok rumah yang wangi

3. Kerap membaca tulisan berkaitan hartanah

4. Kerap gugel di internet tengok gambar bab hartanah

5. Cuba belajar berangan tentang hartanah 

6. Tanamkan minat yang mendalam hobi hartanah 

.

.

Agar tips ini akan banyak membantu kalian untuk lebih lebih dekat dengan dunia rumah busuk vs dunia rumah wangi


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


No comments:

Post a Comment