20 April 2018

Arah kiblat

WANGI KAN TANDAS RUMAH BUSUK


Dalam usaha mewangikan keseluruhan sebuah rumah busuk

Saya agak mengambil berat tentang keadaan tandas

Salah satu item yang akan saya beri tumpuan ialah mewangi kan tandas


Jika boleh tandas itu ada item:

1. Jamban duduk

2. Tiles lantai

3. Tiles dinding

4. Plaster siling

5. Lampu

6. Sinki

7. Paip paip yang tanam dalam dinding

8. Jika ada peluang untuk pasang water heater

9. Ada sebahagian tandas saya pasang kipas dinding

10. Pintu tandas

11. Rewiring yang tanam dalam dinding

12. Jika boleh ambil lah kira kedudukan arah KIBLAT ... elakkan jamban menghala ke arah KIBLAT ... ejas ejas yer


Tandas nie kita akan guna setiap hari

Maka saya suka tengok tandas yang sempurna keadaannya

Kita cuba sebaiknya

Itu sekadar pandangan saya lah yer

Yuhuu😀


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


#rumahbusuk





No comments:

Post a Comment