18 April 2018

Ir AJAK ker ..

MUKA “RUMAH BUSUK”


Hampir setiap kali ketemu dari kalangan fren & follower

Bersua muka di depan depan mata (katakan kali pertama bertemu)

Acap kali ayat ini yang akan muncul:

  1. “Nie Ir. AJAK yang rumah busuk tur ker ?”
  2. “Berapa banyak profit yang Ir. AJAK dapat bagi setiap rumah busuk tur”


Jawapan:

  1. “Bukan kot... awak silap orang nie... nama saya RAZAK” ... “Ehh maner bleh silap ... betoi nie memang Ir. AJAK ... nah cer tengok gambar di FB nie... sama jer janggut jambang tur” ... tak bleh nak berlakon jadik pelanduk 2 serupa lah cam gini ... hehehehe 😀


  1. “Saya lebih kepada layan hobi ... mengisi masa lapang saya pada hari coti hujung minggu sabtu ahad ... malah pada hari coti umum juga ... saya rasa syok melayan hobi rumah busuk nie ... bukan semata mata melihat kepada nilai keuntungan ... tersemat juga rasa saya untuk memberi manfaat kepada ummah ... InsyaAllah ... lately nie boleh menjadi bonding time bersama wife n kidos kerana mereka turut serta melawat ke lokasi rumah busuk ”


Yuhuu😀


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


#hobirumahbusuk







No comments:

Post a Comment