21 April 2018

Biznes dolu dolu ...

SAYA PERNAH BUAT BIZNES DOLU DOLU


Saya pernah buat biznes dolu dolu

Saya pernah join MLM macam macam company dolu dolu

Antara MLM yang pernah saya join ialah:

  1. CNI
  2. Score A
  3. Susu Alpha lipid
  4. Revell
  5. Syarikat jual emas salut ... tak ingat nama ... macam zhulian laa tur
  6. Bluehyppo produk TM ... ada yang ingat ker 
  7. Saya pernah jadik agent buat wasiat
  8. Banyak biznes saya buat ... jual kain ela yang saya ambil di jalan TAR kolumpo ... jual emas tulen ... agent jual streamymx ... jual produk insurans


Semua pengalaman mematang kan saya

Banyak ilmu yang diperolehi

Ada suka duka

Kerana mahu cuba perbaiki kehidupan harian

Namun ada juga saya kena kelentong dan sebagai nya

Itu perjalanan kehidupan saya

Skarang saya lebih kepada layan hobi rumah busuk jer


Korang ada pengalaman jugak ker

Cer citer 😀👍


Ir. AJAK






No comments:

Post a Comment