26 April 2018

Tewas lelong

Asalamualaikum 😀

SAYA TEWAS LELONG PAGI NIE

Saya tewas lelong pagi nie di shah alam
Tanah seluas 1 ekar rizab melayu lokasi di area sungai buluh
8 bidder semua masuk
Harga rizab rm350k
Bajet saya ciput hanya berjumlah rm500k jer
Sold kepada pembida yang berjaya pada harga rm640k
Kenaikan harga hampir 83% dari harga rizab

Bermakna valueable tanah tur la yer
Sengit jugak lawan tadi
Hehehehe 😀
Sekadar bagi peluang pengalaman kat agent saya masuk bidder yang serious pada harga hartanah yang tinggi
Bagi dia mahir
Kan kan 😀
Apabila kita masuk lelong
Kalah tur dah comfirm
Menang tur belum tentu yer

Saya masih di dalam wad hospital lagi nie ... dah hari yang ke 4
Sekadar terapi minda saya
Melayan hobi hartanah rumah busuk
Doakan saya agar sihat kembali yer

Ir. AJAK

Nota:
Gambar saya perolehi dari sahabat saya




No comments:

Post a Comment