26 February 2020

46

MY BIRTHDAY 46


ALHAMDULILLAH:

Alhamdulillah penuh kesyukuran dipanjatkan ke hadrat ALLAH

Dipinjamkan usia dan segala nikmat hingga ke hari ini

Pasrah saya seadanya

Genap usia saya ke 46 tahun pada hari ini


BONDA:

Terima kasih kepada bonda tersayang yang mengandungkan saya dalam tempoh 9 bulan dan melahirkan serta penuh kepayahan membesarkan saya yang dikabarkan agak nakal pada waktu kecil

Tak lupa buat Arwah Ayah yang bersusah menyara saya & family .... Al Fatihah 


ISTERI:

Terima kasih jua buat isteri tercinta yang senantiasa bersama saya di susah & senang 

Terima kasih kidos & adik adik yang mendoakan perjalanan hidup ini


UKHWAH:

Sejambak ikatan ukhwah silaturrahim buat kalian semua 

Berkat doa dari semua InsyaAllah Amin


Ir. AJAK

26 Febuari 2020




No comments:

Post a Comment