26 February 2020

Menang lelong

HADIAH HARI LAHIR KE 46


Today saya bercuti rehat 1 hari 

Alhamdulillah 

Penuh kesyukuran 

Menang lelong sebuah rumah 

Landed end lot lokasi di seremban 

Walaupun bersaing sengit di dewan lelongan

Pesaing sekitar 14 pax

Perlu angkat tangan banyak kali kali angkat tangan 


Kemenangan dengan harga yang agak tinggi berbanding dari harga rizab (tidak menguntungkan saya lah di atas kiraan kertas)

Kenaikan sekitar 73% dari harga rizab 

Maybe berebut pesaing pesaing mahu kan unit rumah yang ini ... ado nampak feng shui kot ... hahaha 😄

Cuma saya cuba bersaing secara sihat di dalam dewan lelongan agar unit rumah ini penama atas “orang melayu” tidak jatuh kepada tangan “non bumi” 

Seakan akan saya berjuang untuk bangsa saya ... Allahuakbar 


Saya anggap hadiah pada hari lahir saya today yang ke 46

Syok syok layan hobi ilex ilex santai sambil jumpa kenkawan di luar kamar lelongan 

Ukhwah silaturrahim sesama geng geng hartanah 

Positifkan minda untuk menarik aura lebih positif 

InsyaAllah 


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk





No comments:

Post a Comment