10 February 2020

Langsir

LANGSIR DI RUMAH BUSUK


Monday blues

Ada sket rasa malas nak menaip 

Giturlah di awal permulaan hari bekerja sebegini 

Moga kalian semua dirahmati selalu 


Ada rakan yang bertanya melalui mesenger Fb bab langsir di rumah busuk 

Saya cakap terus terang bahawa saya tempah di kedai butik langsir di seremban

Ini boleh memudahkan urusan saya

Saya panggil ke rumah untuk sukat 

Mereka pekerja butik akan datang sukat 

Wife saya akan pilih warna & jenis kain di butik 

Pattern jahitan juga boleh dipilih 

Butik akan jahit sehingga siap sempurna 

Tarikh yang ditetapkan akan di pasang pada rumah busuk 

Bab harga kos yang perlu di bayar bergantung kepada:

  1. Saiz langsir 
  2. Jenis kain 
  3. Pattern jahitan langsir
  4. Jenis penyangkut langsir 
  5. Berapa lapis kain langsir 
  6. Ketinggian langsir 


Namun kalian ada Alternatif lain yang boleh dilaksanakan:

  1. Di nilai 3 banyak kedai yang boleh dipilih ... Macam macam ada di sana
  2. Bagi yang ada kemahiran menjahit langsir ... Lebih menjimatkan ... Beli kain jahit sendiri ... Beli railing di kedai hardware ... Pasang sendiri


Memang banyak jimat nya

Sambil itu kalian boleh tawar menawar dengan tokei kedai 

Malahan bab soppink ini jua merupakan salah satu riadah terapi minda


Saya sekadar melayan hobi hartanah rumah busuk 

Tak ensem tak per

Janji ada rumah busuk 

Yuhuu😄


Ir. AJAK


#rumahbusuk




No comments:

Post a Comment