09 February 2020

Soppink

ISTERI TULANG BELAKANG Ir. AJAK

Saya memang manjakan wife 
Saya memang sayang kan wife 
Saya nie tidak lah pandai nak romantik bagai bagai nya
Saya akan cuba ejas ejas kan masa untuk luang kan masa untuk wife 
Saya memang mempunyai jadual yang agak padat saban hari berlalu 
Tapi demi wife tersayang saya akan cuba sebaik nya untuk santuni wife 
Tadi petang sempat bawa wife gie jenjalan kat soromban jer
Tawarkan wife beli beg biasa biasa jer ... sekali tengok 2 disambar nya ... saya bayar jer
Sempat dating berdua duan lewat petang tadi 
Belanja wife makan makan sambil kami sembang sembang pasal hal semasa
Sempat jugak selitkan cerita rumah busuk... hahaha😄
Saya cuba buat yang terbaek untuk wife kerana wife merupakan tulang belakang Ir. AJAK
Susah senang kami harungi bersama 
Alhamdulillah 
Sekadar coretan jer

Ir. AJAK






No comments:

Post a Comment