25 January 2016

Potensi hartanah rumah kedai

POTENSI HARTANAH RUMAH KEDAI
============================

Pagi nie coti thaipusam
Semangat monday blues
Capai kunci van
Start enjin
Pogang stereng
Jenjalan sesajer jer
Aku suker meninjau potensi hartanah
Pagi nie meninjau potensi hartanah rumah kedai
Sangat besar potensi nyer
Cuma kekadang dipahamkan perlu ado modal untuk bertahan sehingga kawasan sekitar menjadik matang dengan "biznes yang rancak"
Aku masih bercita cita ke arah ini
Tapi aku masih berkira kira
Actually modal pusingan aku masih "kecik"
Huhuhuhuuuu tapi masih "berangan angan macam mat jenin"
Tak salah kot untuk aku terus membina angan angan
Biasa nyer dongan angan angan menyebabkan aku terus bermotivasi dan bermomentum untuk bergerak ke depan dan terus ke depan
Mendaki dari satu tangga ke tangga
YA ALLAH kepada MU aku bermohon
Aamiin
Sekadar melayan hobi hartanah di hari coti rehat 

Ir. AJAK
Www.irajak.com

#layanhobi 

No comments:

Post a Comment