25 January 2016

Pemudah cara

SOLD
====

Alhamdulillah
Iklan yang disiarkan pada awal pagi tadi
Kondominium ini telah dilamar oleh seorang buyer yang kacak bergayer
Beliau seorang berkerjaya sebagai seorang PILOT
Beliau merupakan kawan FB saya ... Sonyum jer beliau membaca coretan saya nie ... Kan kan awak
Pantas beliau merebut peluang di depan mata
Saya sebagai "pemudah cara sahaja"
Saya bukan Agent Hartanah REN
Owner pun kawan FB saya ... Sonyum lebar beliau membaca ayat ayat nie ... Maklumlah lewat petang semalam berbincang ... Pagi tadi dapatkan comfirmation ... Petang dah "dilamar"
Perbincangan dongan owner dan buyer berjalan dongan lancar dan baik
Dokumen dah wasup ke panel lawyer untuk tindakan penyediaan perjanjian jual beli S&P 
Lawyer jugak akan buat beberapa tugas sebelum SIGN S&P antara owner dan buyer
Moga Allah mempermudahkan segala urusan transaksi ini
Aku sekadar melayan hobi hartanah jer
Sambil memberi manfaat kepada yang memerlukan
ALHAMDULILLAH
TQ ALLAH

Ir. AJAK
Www.irajak.com

#layanhobi 

No comments:

Post a Comment