17 January 2016

Sublet

SUBLET RUMAH KEDAI DAN RUANG PEJABAT YANG LENGKAP DI RENOVATION SERTA PERALATAN PEJABAT
===============================

Aku dah mula 
Aku dah mula dah
Aku dah bermula buat dah
Betoi ... Memang betoi nie beb
Tak tipu nie
Aku dan mula nak buat sublet rumah kedai
Ado pelanggan dah bayoo deposit untuk sewa rumah kedai
Dia dah bagi detail untuk aku sediakan dokumen perjanjian
Ini portfolio baru bagi aku nie
Wife yang bantu aku untuk jalankan operasi
Next month dijangka akan mulakan iklan untuk SUBLET RUANG PEJABAT YANG TELAH LENGKAP DI RENOVATION SERTA PERALATAN PEJABAT pulak
Bab penyewaan ini ... Aku dan wife dah lama buat:
1. Sewa kan rumah
2. Sewa kan bilik bilik sewa wanita
Www.biliksewaseremban.com
3. Sublet rumah rumah sewa dan apartmen
4. Sublet rumah kedai ... Bermula febuary 2016 ... Bulan depan ... Dah dapat penyewa ... Penyewa dah bayar deposit ... Esok dijangka SIGN perjanjian
5. Sublet ruang pejabat dengan semua kelengkapan renovation dan peralatan pejabat ... insyaAllah dalam persediaan dan akan cuba iklankan dengan secepat nyer ... Ini merupakan tambahan portfolio baru ... Sebagai permulaan ruang pejabat bersaiz 20 x 70 menjadik pilihan
Ku panjatkan sepenuh kesyukuran ke atas segala peluang yang ALLAH pinjamkan kepada aku dan family
Alhamdulillah
Sekadar melayan hobi hartanah jer di hari coti hujung minggu
TQ ALLAH

Ir. AJAK
Www.irajak.com

#layanhobi 

No comments:

Post a Comment