30 January 2016

Serious buyer ...

SERIOUS BUYER UNIT HARTANAH NIE
=============================

Potang today cuti sabtu
Bawak serious buyer untuk lihat rumah nie
Suami dia cakap ... Ruang tamu yang besar
Wife dia cakap ... Dah lengkap gril dan kipas serta lampu
Anak anak mereka cakap ... Beli lah rumah nie ayah dan ibu ... Kitorang boleh guna bilik di atas ada 3 bilik ...
Aku sebagai owner pulak bersuara ... Saya offer awak untuk saya tanggung kos lawyer SnP ... Termasuk setem duty saya bayarkan ... Amboiii baik nyer hati yer aku sebagai owner ... Kos sekitar rm10 ribu tur untuk tanggung kos SnP dan setem duty ... Adoiiii
Tunggu comfirmation serious buyer untuk bank in duit sebagai deposit
Memang rasa seronok untuk memberi manfaat kepada yang memerlukan
Itulah harapan dan doa aku
Moga segala urusan dipermudahkan oleh NYA
Layan hobi hartanah jer di hari coti hujung minggu
Kan kan kan

HOBI HARTANAH
Www.irajak.com

#layanhobi 

No comments:

Post a Comment