18 January 2016

Sublet

SUBLET JUGAK
============

Aku dalam train nie banyak pulak idea nak menaip
Ado yang bertanyer soalan jugak
Apa yang aku buat setelah renovation rumah rumah tersebut selesai ...
Aku memiliki beberapa unit hartanah dalam satu satu masa
Beberapa portfolio telah dilaksanakan setakat hari nie
Macam korang lihat dan baca pada wall fb aku
Aku kan selalur kongsi dan update kan
Tindakan yang aku buat setelah di sempurna renovation ialah:
1. Ada di sewa kan
2. Ada di jual kerana kenkawan mintak nak memiliki kerana sudah cantek sempurna
3. Ada dijual dan owner baru mintak saya uruskan sewaan .. Maka saya sublet lah
4. Ada dijadikan bilik bilik sewa wanita
Www.biliksewaseremban.com
Maka sumber pendapatan dari pelbagai punca
Alhamdulillah
Saya sekadar melayan hobi hartanah jer
Heheehee
TQ ALLAH

Ir. AJAK
Www.irajak.com

#layanhobi 

No comments:

Post a Comment