12 August 2016

Team ..

TEAM RUMAH BUSUK
=================

Dalam membuat kerja kerja pada rumah busuk
Aku tak buat sorang sorang yer
Aku ada team yang terlibat
Antara mereka ialah:
Rakan agent REN yang kekadang uruskan untuk dapat kan peluang memiliki rumah busuk
Rakan lawyer yang uruskan urusan guaman
Rakan pelukis pelan
Rakan kontraktor binaan
Rakan kontraktor elektrik
Rakan kontraktor gril dan pagar
Rakan kontraktor kitchen kabinet
Wife aku jugak adalah "rakan yang paling rapat" kerana wife aku akan uruskan dokumentasi dan urusan dengan pelbagai agensi saban hari dan kerap pergi ke kaunter bank
Maka dengan adanya team akan mempermudahkan semua urusan untuk bekerja
Aku memang tak akan mampu nak buat kerja sorang sorang beb
Mana mungkin aku mampu buat sorang sorang yer
Memang terus terang aku cakap yer
Malah team jugak perlu di support dengan bayaran upah kerja yang lancar dan tepat pada masa nya
Tanpa aliran kewangan yang baik maka agak sukar untuk melaksanakan semua kerja dengan teratur
Pengurusan kewangan yang baik akan membantu untuk mempercepatkan semua urusan kerja
Kekadang dengan sedikit pujian akan memberi semangat motivasi kepada team kita ... Betoikan
Okeylah setakat ini jer nak membebel pepagi jemaat nie
Aku kan sekadar melayan hobi hartanah jer

Ir. AJAK
www.irajak.com


No comments:

Post a Comment