20 August 2016

Fokus

FOKUS RUMAH BUSUK
==================

Dalam melayan hobi rumah busuk
Aku memang memberi fokus dalam melayan minat ini dengan cara cara berikut:
1. Luangkan masa
2. Luangkan tenaga
3. Mencari sumber kewangan
4. Beri kefahaman kepada family agar support aku
5. Hilangkan rasa malu dalam diri aku dengan melayan hobi rumah busuk
6. Sanggup berkorban masa lapang aku dengan pelbagai aktiviti rumah busuk
7. Senantiasa update ilmu untuk tambah baik rumah busuk
8. Tidak kenal erti penat
9. Tidak tahu erti putus asa
10. Jangan pandang belakang dan terus ke depan
11. Tak kisah orang nak kata apa pun
12. Terus mencari peluang untuk memiliki rumah busuk
13. Perlu rajin ke sana ke mari untuk jalankan aktiviti rumah busuk
14. Perlu ada tools untuk mudahkan urusan rumah busuk  sebagai contoh gajet henpon
15. Senantiasa berbincang dengan pihak kontraktor untuk melakukan kerja yang terbaek
16. Ada kenderaan yang sempurna untuk mudah logistik ke sana ke mari
17. Berkawan dengan orang yang positif minda hartanah macam korang
Hari ini hari coti sabtu ... Pepagi tadi aku dah call kontraktor rumah busuk untuk beri arahan apa yang patut dibuat dan tanyerkan perlukan wang ker untuk beli bahan binaan
Layan hobi jer beb

Ir. AJAK


No comments:

Post a Comment