24 August 2016

Status cetak buku

STATUS CETAK BUKU
=================

Tajuk buku: HOBI HARTANAH
Penulis: Ir. AJAK
Editor: Abang Ensem
Cetakan pertama: 500 buah
Mukasurat: sekitar 98 mukasurat dengan cetakan gambar berwarna
Kandungan: 40 sub tajuk
Perihal: 
- Perkongsian aktiviti hartanah aku
- Perkongsian pengalaman aku dalam melayan hobi rumah busuk
- Tips untuk mewangikan rumah busuk

Minggu depan akan berada di pasaran ! ! !
Boleh dah pra order daripada:
1. Sifu ku tuan Abang Ensem
2. Sifu ku tuan doktor Azizul Azli Ahmad
3. Sifu ku puan Anis Hafiza

Saya berharap dengan usaha kecil aku menulis buku ini adalah bertujuan untuk berkongsi sedikit ilmu dan pengetahuan yang aku miliki
Aku berkorban masa dan tenaga untuk menghasilkan buku sulong ini walaupun jadual harian aku agak padat
Moga boleh menjadik sedikit pencetus idea kepada kalian kenkawan semua
Ini adalah hadiah dari aku untuk kalian semua 5000 friends dan 7777 followers aku
Mohon beri sokongan kepada aku untuk terus berinspirasi menghasilkan tulisan yang berikutnya
LOVE U ALL ❤️

"Rumah busuk ... Yuhuu" 😄

Ir. AJAK
www.irajak.com


No comments:

Post a Comment